ett ultimatum

Direktlänk till inlägg 20 juni 2009

not fetch! AT ALL.

Av ren - 20 juni 2009 00:13


va ska jag säga?
jag mår skit. uruselt. när man tror att allt elände börjar vända så dyker de ju såklart upp nånting nytt och gör livet till ett helvete. jag orkar inte. jag orkar verkligen inte. jag menar, .. jag orkar bara inte.


jag var så nära på att bara packa väskan igår och bara åka nånstanns, lååångt härifrån. vafan. nu tycker kanske nån där ute att jag överdriver, systrarna kanske? kompisarna? whatever. men ni Bor inte här. de är jag som måste vara den första som möter dom när dom kliver in genom dörren. Jag mår så jävla dåligt. jag vill Inte vara hemma, jag tror att jag ska bara sticka till nån .. nånstanns å bannemej bo där ett bra tag.


jag mår jättedåligt själv just nu. jag är trött på att jag alltid hamnar i någons skugga. jag är nästan alltid den som är 'last to know' eller så är de till och med saker som jag inte ens får veta. fan, andra vet ju till exempel: mer on mina föräldrar än vad jag gör. Jag är faktiskt ingen snorunge, jag klarar faktiskt av att höra vissa saker. att få veta. nä, jag vill inte vara den som står bakom någon, jag vill inte vara den som alla bara tar för givet. JAG ÄR SÅ LESS! fan!


jag vet att jag är en ''ensamvarg''. att jag inte pratar så mycket om mina problem, iallafall inte inom familjen. men jag vill faktiskt att ni ska komma till mig. Fråga mig hur de är. jag kommer antingen säga att jag mår ''Bra'' eller skit .. om jag säger att jag mår bra, så måste ni tjata på mig. Ni Måste! för jag är jävligt envis, I know that. men jag är inte uppvuxen med att prata om mina problem. jag känner mig bara dum. och jag vill att ni ska komma till mig. jag säger kanske inte mycket, men jag lyssnar gärna. jag vill inte vara den som får veta allt genom nån annan, jag vill vara den ni går till om ni måste prata eller bara rent allmänt .. bara 'vara'.


jag är så jävla vilse. jag vet inte vart jag ska ta vägen, vem ska jag vända mig till? nu känner jag mig bara dum för att jag bara sitter å skriver saker som möjligtvis inte ens har någon mening och att jag bara gnäller. men jag bär på så mycket, jag måste få ur mig de på nått sätt. jag vill inte känna mig dum för att jag har problem. jag vill inte känna mig dum för att jag är mänsklig. men när jag väl är mänskilg .. så vänder många bara ryggen till. sluta med de. man orkar inte lyssna alla gånger, I know. men .. skit samma... bara .. skit samma ..


- de finns människor där ute som är 75 och vet fortfarande inte vad dom vill göra med sina liv. hur tror ni då att en 18:åring ska veta?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ren - 5 maj 2010 14:36

  - MIN NYA BLOOOGOGGOGOGOGOGOGOGGOGOOOOOOOOOOHOOO! http://royalbot.blogg.se/ ...

Av ren - 9 januari 2010 21:23

  Jag såg just en stjärnfall :O Jag var bara tvungen att säga det. Cool man är som ser en liten vit prick på himlen som plötsligt försvinner. Jag ser ingen annan stjärna, the sky is so dark an beautiful. Jag hoppas att min önskan slår in :3 ...

Av ren - 9 januari 2010 17:41

  I dunno. Anyways, hey peeps! Så jag har länge planerat och fnulat - spanat - funderat och kollat efter en ny mobil. Min fina gröna motorola som jag har haft snart i hm, 3 - 4 år kanske, har börjat sakta men säkert gräva ner sig i graven.    F...

Av ren - 6 januari 2010 19:31

  Nämen tja! de var ett tag sedan! Jag har inte lyckats komma in på den här dumma bloggen for some reason, men idag serru! Idag var de antagligen dags . aja. Mmm .. här är jag. Varför jag är här är väl antagligen för att jag inte har något jobb ell...

Av ren - 11 augusti 2009 22:28

  jag är så trött på honom. jag orkar fan inte längre, jag vill flytta härifrån. ...

Presentation

Omröstning

är du tjej eller kille?
 tjej
 kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards