ett ultimatum

Direktlänk till inlägg 6 april 2009

måla måla mååla!

Av ren - 6 april 2009 21:23


hejhej. ojoj va duktig man har varit idag. har målat om heeeeeela mitt rum nu. från gult till vitt, de blev rätt bra faktiskt, behöver kanske inte måla ett lager till .. hoppas! tjaaooh, de tog ju ett tag. mina händer gör ont, de är dendära dumma rollerns fel. men vad ska man göra? molly (min katt för dom som inte vet .. eller min systers katt. om jag inte säger att de är hennes katt så hoppar väl hennes hormoner ur led, hon är preg.) låg och blängde på mig hela tiden. eller ja, dom gångerna som hon inte sov.


puh, jag är nästan för trött för att skriva. hur .. som .. helst, så ska jag försöka höra av mig till jenny och kolla upp om hon lyckades ladda ner BR 1 och 2 innan den där lagen satte igång. hoppashoppas. jenny, I will call you!


Silver's theme - dreams of an absolution har ekat i mitt huvud i flera dagar nu. den har dessutom spelats om och om igen på min mp3, can't get enough of it. samma sak med den där Animal Crossing. har äntligen lyckats betala av 120000 lånet som jag hade. typ: fishing! fishing! fishing! catch bugs! catch bugs! catch bugs! sell!sell! SELL! gaah ~ rena döden. men nu så ska dom bygga ut huset .. å då kommer de väl va .. hmm få se nu .. 129289348858 bells, pay now, pls. GAAAAH! .. njao, okej jag kanske överdrev. men typ ..


jag saknar kusinen . . och clara. hoppas emma ska komma ner hit i sommar! och hoppas att vi kan åka till spaninen som vi .. eh, typ har planerat. jag vill så gärna! <3


okej, men nu så har jag verkligen ingenting mer att prata om. såå .. tjingeling.


OMG! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ren - 5 maj 2010 14:36

  - MIN NYA BLOOOGOGGOGOGOGOGOGOGGOGOOOOOOOOOOHOOO! http://royalbot.blogg.se/ ...

Av ren - 9 januari 2010 21:23

  Jag såg just en stjärnfall :O Jag var bara tvungen att säga det. Cool man är som ser en liten vit prick på himlen som plötsligt försvinner. Jag ser ingen annan stjärna, the sky is so dark an beautiful. Jag hoppas att min önskan slår in :3 ...

Av ren - 9 januari 2010 17:41

  I dunno. Anyways, hey peeps! Så jag har länge planerat och fnulat - spanat - funderat och kollat efter en ny mobil. Min fina gröna motorola som jag har haft snart i hm, 3 - 4 år kanske, har börjat sakta men säkert gräva ner sig i graven.    F...

Av ren - 6 januari 2010 19:31

  Nämen tja! de var ett tag sedan! Jag har inte lyckats komma in på den här dumma bloggen for some reason, men idag serru! Idag var de antagligen dags . aja. Mmm .. här är jag. Varför jag är här är väl antagligen för att jag inte har något jobb ell...

Av ren - 11 augusti 2009 22:28

  jag är så trött på honom. jag orkar fan inte längre, jag vill flytta härifrån. ...

Presentation

Omröstning

är du tjej eller kille?
 tjej
 kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards