ett ultimatum

Alla inlägg under juni 2008

Av ren - 26 juni 2008 22:53


hejhej. idag orkar man iallafall skriva nånting. inte för att jag vet om de är till någon nytta eftersom typ ingen läser min blogg. men jag antar att jag skriver för att hålla hjärnan igång. jaja, Sputnik var här idag och vi hade lite filmmys som vi brukar ha. var lite tomt utan ninjan dock men de gick iallafall. Vi tittade på Howl's moving castle och någon annan udda film legender från övärlden av studio Ghibi (som spirited away, totoro .. you know). den där övärldenfilmen var helt pointless. 'jag dödade min pappa för att jag var rädd ..' aha .. för vadå? och de var liksom .. eh .. vafan hade drakarna för mening, jag menar? varför dödade den ena draken den andra i början? jag fattar inte. jaja, men .. den var ju fint gjord. och killtjejen skrämde både mig och gligar. hela filmen satt vi och undrade om de verkligen var en man. de var, udda gott folk.


innan vi tittade på filmerna så gick vi till ica för att köpa snask och pop. vi sprang runt och letade efter hallonsoda, men hittade vi någon? neeej. såklart vi inte gjorde. så de blev päronsoda istället. vi insåg snabbt också att päronen ser retarded ut. normalt budskap?


vi skulle ju spela sonic riders ZG också .. men vet ni va? vårt förbannade Wii har pajkulerat! sayonara till den, I tell you! jag fattar inte! den har funkat utmärkt och vi har knappt liksom .. rört den så den kan ju inte ha gått sönder utav de. å nu bara, poff, inget mer. pappa kommer inte att bli så glad. hans älskade Wii. tur som de är så har vi fortfarande garanti på den. så de borde gå fort att lösa problemet.

ja, och nu på kvällen så fastnade jag och Maggan (styvmor) framför en massa kriminalserier, som vi brukar göra när pappa inte är hemma. de är ganska trevligt faktiskt. (inte att .. min pappa inte är hemma . men asså. eh... vi fattar!). och nu så sitter jag och för över en massa musik till en usb (woho! usb!) som jag sedan måste måste plugga in i pappas dator och sedan föra över musiken till den datorn för att sedan kopiera alla låtar till musikbiblioteket på min mp3 för att SEDAN lägga in dom i spelningslistor. .. med andra ord: min mp3 vill inte funka på min dator. jag ska köra en helt cyberomprogrammering på den snart. då kanske de vill funka.


jag måste nämna att jag pratade med Clara här omdagen (<: <333) en underbar människa! usch vad jag saknar henne! förlåt clara! men min webmessanger loggade ut mig och den lät mig inte logga in igen :< de var så roligt att prata med henne! jag har alltid så roligt när hon är i närheten! Clara, jag älskar dig! och jag saknar dig! låt oss träffas snart igen! popplespussar på dig sweetheart! <3


men nu så ska man gå och lägga sig. jag ska träffa Taku på stan imorron där omkring ett eller nå. hon är på puderjakt! ahahah! ses imorron Taku!


ingenious

Sayonara, shadow the hedgehog

Av ren - 25 juni 2008 00:21


eh .. jag vet inte va man ska skriva. jag är alldeles för trött asså. kanske imorgon att de blir några rader. men allt som hänt idag kan förklaras med några få ord: axel, arttrade, sara, nummer, sonic riders, misticpets, digimon the movie soundtracks, yugioh gx, yogi, oekaki, dålig syn och trion från belleville. nu orkar jag inte skriva något mer. måste sova. 'let's kick it up! and show the all the things we can do! .. let's save this universe, me and you .. hm hm hmmm *nynnar* jag gillar den. de gör taku också. jag vet .. för ren vet allt. god natt och hejdå. ingenious!


renfey.deviantart.com


Av ren - 22 juni 2008 22:43


idag tänker jag faktiskt inte babbla om varken sonic eller yugioh. (för en gångs skull) först av allt. jag har inte gjort nånting idag. hängt tvätt, men oj så kul. kom in på web messanger för första gången på 3 år. men sen kom ju min dator på att den inte orkade funka nå mer så, den loggade ut mig och jag kunde inte logga in igen. jag pladdrade iallafall lite med taku och sånt. ska möjligen på konsert med henne i augusti. ^.^ får se hur de går med de. sen så har de inte hänt så värst mycket. har spelat lite ds, lyssnat på musik, ni vet .. sånt där man brukar göra när man .. inte har något att .. göra. men de finns tyvärr sådana perioder också. ninjan åkte till grekland idag och jag hoppas verkligen att hon bränner sig! (jag menar de inte, men .. även om jag skulle mena det så skulle hon inte kunna bränna sig. hon är ju en robot liksom. .. hoppas plåten smälter då! ah ha ha ah haa) nä, men lite avis är man ju. jag och gligar ska hitta på nått på torsdag också. glo på film och sånt som vi brukar göra. jag ska gå på stan med taku-gräshoppa också. får se när de blir :) I have to talk to her later. (eller taku ~doki doki waku waku~om du råkar se dehär så kan ju du kommentera och säga .. när vi ska på staden. har ju typ .. ingenting planerat) ..


imorgon så ska jag försöka att kliva upp lite tidigare och inte sova bort hela dagen. visserligen så gör ju de ingenting eftersom jag inte har så mycket som jag måste göra på dagarna, men whatever. ska snabeldraka mitt rum också. oj så skoj. de känns ganska tomt här. tråkigt att ulli är i gällivare ! bo, kom hem! ska försöka hitta på nått med emma och sara också. att fylla på min mobil låter ju faktiskt inte helt fel just nu.

ingenious

duel mode. auto pilot. stand-by.

Av ren - 20 juni 2008 21:47


ojoj, midsommar och allt. emma och her boyfriend kom över så vi käkade och sen så fick vi jordgubbar med grädde. yeah. jordgubbar är aldrig fel liksom. färgade håret i morse också, så nu är det typ .. jätte vitt. de gillar vi :) jag har också suttit och tittat om på yugioh gx säsong 3. de gillar vi också. eh he he. har försökt att hitta fler episoder av yugioh 5d. men nada. jag hittade dock ett par roliga saker som jag tycker att alla borde se:


http://www.youtube.com/watch?v=S928sbdpNJo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=PUZRH0hAZ2o

http://www.youtube.com/watch?v=_IFsiI78BRk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=aSfBGvXlL6Y&feature=related


jag vill inte att yugioh gx ska vara slut XO .. jag är ju så smart .. dom gör ju till och med 'reklam' för ygo 5d i slutet av den sista episoden. har jag sett det tidigare? nää, så klart jag inte har. jag vet, nörd som jag är. eh he he. jag ska köpa spelet till DS sen XD

get your game on!

Av ren - 20 juni 2008 01:26


hejhej, nu skriver man en rad igen. egentligen så har jag ingenting att skriva om, men eftersom jag har mina trogna läsare där ute (jo tjena) som så gärna vill höra om min dag (hosthost) så tvingar jag mig själv att skriva lite grann. så, vad har hänt idag? om jag ska sammanfatta dagen så kort som möjligt så säger jag såhär .. läs gårdagens inlägg. jag har verkligen inte gjort nånting idag. som vanligt tyvärr. jag är en .. tråkig människa. dock har jag upptäckt att jag är allergisk mot persikor. färska iallafall. så .. min tunga har varit helt uppsvullen och min hals är fortfarande öm, men annars .. ingenting nytt på min sida av datorn.


har dock suttit och lyssnat på vääärldens töntigaste låt idag. nämligen ett soundtrack från yugioh säsong 1. när, pegasus sjunger XD ahahaahahah! den är så töntig så att jag börjar typ asgarva varje gång som jag hör den. jag behöver verkligen bara höra första ordet så dör jag. dock så måste man ju vara lite tyst eftersom om jag brister ut i asgarv så tror väl föräldrarna att man är dum i huvet (som jag dock är) ..


jag ska färga håret imorgon. jag ska! bannemej. jag har typ dragit ut på de dom här dagarna .. tycker att de är dags nu. en annan sak jag också måste ta upp är att internet har blivit grymt trååkigt. superboring faktiskt. händer ingenting någonstans. kanske man borde, skaffa ett liv. nångång. nä, nu så borde jag gå och lägga mig, så man inte sover bort hela dagen .. idag. klockan är typ halv 2. eller tjugo i om man nu ska va ''perfect''. så.. godnatt dårå. å nej nu kommer pegasus låten igen! XD ahahah! face up, face down, attack or defend .. å herregud.. jag håller på att dö XD

 ingenious        

I'm watching every step you take.

Av ren - 19 juni 2008 01:24


 hej! eller godnatt, eller god morgon. allt funkar. (jag gjorde en ny icon till DA idag :) ganska nöjd faktiskt. kan du se den? oO vart kan den vara? XD jag är trött okej.) jag har haft en såå tråkig dag. tvättat och tvättat och kluddrat och tvättat. ganska enformigt I tell you. spelade klart alla missions och sånt på SRZG. jobbigt. fick en massa konstiga gubbar som kommer från andra SEGAspel. typ nights och amigo. dumt att dom har med 3 helt udda karaktärer. jag menar, varför kunde dom inte ha tagit espio, vector och charmy? dom tillhör ju ändå sonic liksom. jaja, konstig värld.


dessutom så sög Sverige idag när de spelade mot ryssarna. när det stog 0 - 2 så orkade jag inte titta längre. nää, bra spelade dom veerkligen inte. nejnej. men nu borde jag verkligen gå och lägga mig .. innan jag somnar här liksom.


ren robotnik is signing out.

ingenious

Av ren - 14 juni 2008 21:28


hej allihopa oO
har ni .. någon som helst aning om vad jag nyss hittade i cyberspace? såklart ni inte har, för ni är endast mänskliga. som jag. okej, I'll tell you. jag är en yugiohfreak. jag kan inte leva upp till namnet nörd (de kan jag dock när de gäller sonic) men, freak duger bra för min del. anyway. jag glodde runt lite på google 'joy' å 'jippie' å allt sånt dära som ni datanördar säger. maxat. okej, så jag letade lite på yu gi oh GX (jag .. tycker det är roligt, jaa) och jag som har väntat på att dom ska dubba klart säsong 3 till engelska så att jag faktiskt kan fatta skämten. (eh he) då såg jag .. det. en helt ny FUCKING säsong .. en helt ny FUCKING yu gi oh serie. jag har varit helt blind.  .. hur kunde ren missa de? oO .. jag kanske är sjuk? hoppas att den är superduperomgmegany, så att jag inte känner mig helt mobbad. folk brukar inte gilla YGO eftersom de inte fattar vad dom pratar om. vet du vad polymerization är? nä exakt, då kan de bli tråkigt. .. men vad FAN. jag är en skam. och en jävla dramaqueen. jag menar, omg .. jag.är.blind OO .. nu måste jag .. besöka youtube .. nu .. precis .. nu. .. nu



other news. anna är en robot och är släkt med shadow. jag vet för jag byggde henne. vi har laddat ner indiana jones .. så gligar, ninja .. vi ska se den! sverige losade mot spanien och sverige (sanningen gör ont men) sög idag. de bara tittade på bollen .. ni vet pojkar .. att psyka bollen funkar aldrig (om man inte heter silver och är en vit igelkott) .. så fel.

nu .. måste jag till youtube .. nu

Av ren - 12 juni 2008 23:45


ja, idag har de då inte hänt så mycket. det far varit svinkallt ute (enligt mig) och de har ju inte vart så kul. dessutom så har jag lyssnat på samma låt heela dagen. jag .. hittar ingen bra musik. alla låtar i världen låter ju fan likadant (inte riktigt, men nästan) .. de är väldigt irriterande. give me music, anyone?


har kluddrat på papayakitty all day. massa duktiga människor där. dumma dom är! ( .. nä, de är dom inte ^^) usch, jag vill ha photoshop. jag fick ju en installationsskiva när jag fick min tablet .. men den funkade ju såklart inte på min dator, preciis som allt annat här i världen. jag hatar min dator. hata!


nä usch! jag är astrött .. men jag vill inte sova. inte än, vet inte varför. å inget har man att göra imorron heller. eller, jag borde verkligen städa mitt rum .. och tvätta. ni ska verkligen se mitt rum, usch vad stökigt .. men jag orkar ju inte! jaja, men man måste väl. sussa nu.

Presentation

Omröstning

är du tjej eller kille?
 tjej
 kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards