ett ultimatum

Alla inlägg under juni 2009

Av ren - 22 juni 2009 00:15



Atemonaku hitori samayoi arukitsuzuketa
Kasuka na toiki o tada shiroku somete
Utsuri kawari yuku kisetsu no sono hakanasa ni
Wake mo naku namida ga koboreta
"Ima mo aishite iru..."

Furitsuzuku kanashimi wa masshiro na yuki ni kawaru
Zutto sora o miageteta
Kono karada ga kieru mae ni ima negai ga todoku no nara
Mou ichido tsuyoku dakishimete

Wakari aenakute nandomo kizutsuketeita
Sonna toki demo itsumo yasashikute
Fui ni watasareta yubiwa ni kizamareteita
Futari no yakusoku wa kanawanai mama ni
"Ima mo oboeteiru..."

Toozakaru omoide wa itsumademo mabushi sugite
Motto soba ni itakatta
Mou nido to aenai kedo itsumo soba de sasaete kureta
Anata dake wa kawaranai de ite
Saigo ni miseta namida ga kisenakute

Kono shiroi yukitachi to issho ni kiete shimattemo
Anata no kokoro no naka ni zutto saite itai kara

Yorisotte dakiatta nukumori wa wasurenaide ne
Chigau dareka o aishitemo
Saigo ni kiita anata no koe o kono mama zutto hanasanai mama
Fukaku nemuri ni ochitai

Furitsuzuku kanashimi wa masshiro na yuki ni kawaru
Zutto sora o miageteta
Kono karada ga kieru mae ni ima negai ga todoku no nara
Mou ichido tsuyoku dakishimete
"Mou ichido tsuyoku dakishimete.."

Av ren - 22 juni 2009 00:00


ja, så sitter man här igen. vad ska jag säga, botten is nådd? jag är bara trött, min kropp är helt fullständigt slut. har fått sova i några timmar idag iallafall. har bosatt mig i Ullis lägenhet ett tag tills det är lite lugnare. jag hoppas bara att allt vänder nu. för de som har hänt är verkligen det värsta. om de här någonsin skulle hända igen så skulle jag nog inte kunna klara av de! aldrig aldrig aldrig mer! fan!

men nu är det dags att slippa de. botten har man rört vid och nu är det dags att komma upp till ytan igen. jag tänker inte skriva om vad som hänt, eftersom det är för personligt och utomjordingar borde hålla sig utanför. det är bara en utomjordning jag har pratat med, och henne litar vi på <3

sara, ulli, emma, maggan, pappa.
jag älskar er, utan er så är jag ingenting och det här får verkligen inte hända igen, för jag skulle inte kunna leva med mig själv <3 jag tänker på er! lämna mig aldrig!


- blod är tjockare än vatten.

Av ren - 20 juni 2009 01:05


birds will fall. cause' that's what birds do.

Av ren - 20 juni 2009 00:13


va ska jag säga?
jag mår skit. uruselt. när man tror att allt elände börjar vända så dyker de ju såklart upp nånting nytt och gör livet till ett helvete. jag orkar inte. jag orkar verkligen inte. jag menar, .. jag orkar bara inte.


jag var så nära på att bara packa väskan igår och bara åka nånstanns, lååångt härifrån. vafan. nu tycker kanske nån där ute att jag överdriver, systrarna kanske? kompisarna? whatever. men ni Bor inte här. de är jag som måste vara den första som möter dom när dom kliver in genom dörren. Jag mår så jävla dåligt. jag vill Inte vara hemma, jag tror att jag ska bara sticka till nån .. nånstanns å bannemej bo där ett bra tag.


jag mår jättedåligt själv just nu. jag är trött på att jag alltid hamnar i någons skugga. jag är nästan alltid den som är 'last to know' eller så är de till och med saker som jag inte ens får veta. fan, andra vet ju till exempel: mer on mina föräldrar än vad jag gör. Jag är faktiskt ingen snorunge, jag klarar faktiskt av att höra vissa saker. att få veta. nä, jag vill inte vara den som står bakom någon, jag vill inte vara den som alla bara tar för givet. JAG ÄR SÅ LESS! fan!


jag vet att jag är en ''ensamvarg''. att jag inte pratar så mycket om mina problem, iallafall inte inom familjen. men jag vill faktiskt att ni ska komma till mig. Fråga mig hur de är. jag kommer antingen säga att jag mår ''Bra'' eller skit .. om jag säger att jag mår bra, så måste ni tjata på mig. Ni Måste! för jag är jävligt envis, I know that. men jag är inte uppvuxen med att prata om mina problem. jag känner mig bara dum. och jag vill att ni ska komma till mig. jag säger kanske inte mycket, men jag lyssnar gärna. jag vill inte vara den som får veta allt genom nån annan, jag vill vara den ni går till om ni måste prata eller bara rent allmänt .. bara 'vara'.


jag är så jävla vilse. jag vet inte vart jag ska ta vägen, vem ska jag vända mig till? nu känner jag mig bara dum för att jag bara sitter å skriver saker som möjligtvis inte ens har någon mening och att jag bara gnäller. men jag bär på så mycket, jag måste få ur mig de på nått sätt. jag vill inte känna mig dum för att jag har problem. jag vill inte känna mig dum för att jag är mänsklig. men när jag väl är mänskilg .. så vänder många bara ryggen till. sluta med de. man orkar inte lyssna alla gånger, I know. men .. skit samma... bara .. skit samma ..


- de finns människor där ute som är 75 och vet fortfarande inte vad dom vill göra med sina liv. hur tror ni då att en 18:åring ska veta?

Av ren - 2 juni 2009 10:13


okej, här kommer informationen som vi fick av snubben med flaket:


bilarna står på frabiksgatan, sörmla. jag har ingen aning om vart det är,
men man kan alltid söka på hitta.se eller nå.


vi kan inte pynta på förmiddagen. Jag vet att det var många som ville göra det på förmiddan, men eftersom alla bilar är i stockholm på fredag hela dagen, så är det inte mycket vi kan göra åt saken.


Vi kan alltså pynta runt 20.00 eller så. tiden kan variera, det kan bli senare eller tidigare, beroende på när dom kommer tillbaka från sthlm.


Sara kommer att höra av sig till snubben på fredag och kolla lite mer exakta tider, eftersom snubben inte själv vet när dom exakt kommer tillbaka. 


Kommentera gärna och säg om du kan komma! så att vi kan kolla upp hur många vi blir. Jag kan ju säga att vi behöver vara mer än typ 4 pers.


och en sista sak: vi har en chafför. de är chill peeps, it's cool.


(ni kan gärna sprida min blogglänk, på tex: bdb eller nå, så att alla som ska åka flaket kan läsa det här.) // ~ Over and out!


Av ren - 1 juni 2009 19:54


eh he he.
okej meddelande till klassen angående flaket etcetc:

ni kommer att få information imorron om förhoppningsvis allting, vart flaket är osv.
Sara kommer att ringa till mig så fort hon har pratat med snubben som håller i allt och då direkt jag vet, så lägger jag upp det här. hoppas ni orkar att stå ut tills imorgon iallafall. :3

Presentation

Omröstning

är du tjej eller kille?
 tjej
 kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards