ett ultimatum

Alla inlägg under januari 2008

Av ren - 31 januari 2008 20:30


let's start a new thing and kill them all!

Av ren - 29 januari 2008 18:13


lisa är en bulle, bea är en ros. sara hon är gullig, anna är en jordgubbsnos.

micke han är rolig och denise hon är fin. jenny g är sputnik och sabbe hon är ett gulleglin. sanna hon är lustig, lena är så söt, yullan hon är bussig och hedvig h är go som gröt. andra hedvig är liten, ida är en pirat, soffe hon är gossig och jag gillar inte spenat. TADA!

jag borde ha blivit poet. oops! plugga histora! ses!


dagens skämt.

plats: NK salen
personer: jag och jenny g.
NK lärare - nu ska vi prata om gallileo gallilei.
chi - och hans bror dozy doo.
jenny g - ahahahaahaha.


.. vi var trötta okej!?

Av ren - 28 januari 2008 21:56


..

 ..  .. . . . ... . .  hm. . .


 . . . ..

..

har räknat matte och pluggat historia. jag är irriterad på en massa folk. jag avskyr tokio hotel ock alla småbarn på bdb som laddar upp 5000 bilder på dem Varje Dag. jag ska titta på film nu.  ..

.. . . .. . ..

.. . . .  .. . . . ... ehhm .. .. .  ... . . .  .


.. hej då.

Av ren - 27 januari 2008 11:54


jag ska titta på my little pony idag! åååh! allihopa! .. de är en hel del, I tell you.gah molly har fått för sig att hon är jättekelig, så hon står framför mig och blockar datorskärmen. aaw! ganska gullig faktiskt. men inte så gulligt när man får hennes svans i ansiktet. aw gossig! ehm .. yeah riiight.

jag har inte spytt på ett tag nu, om de nu är så roliga nyheter. de är de för mig iallafall. he he. nu är jag till och med hungrig. fast jag är täppt i näsan. Inte kul. .. toppen, nu är dendära jumbojet dammsugaren igång också .. och jag skojar inte, den låter som en jumbojet. de är nån jävla hi-tech grej som föräldrarna har fyndat för 1.50 eller nått. usch!


nä nu ska jag glo på film. tjing!

Av ren - 25 januari 2008 18:45


ingen bra dag idag ..
jag sov jätte dåligt i natt. usch, sen så var man tillslut tvungen att kliva upp, sminka å fiffla å sen åka till skolan. ja, sen på bilden så började jag bli helt svag, så jag satte mig ner på golvet. Min hjärna började göra ont, å jag visste inte va jag skulle göra. efter bilden så hade vi historiaprov-seminarium-grejs, jag mådde jättedåligt. jag, jenny g och anna satt nere i C-huset och väntade på att vi skulle ha vårat prov. sen så tvingade jag Bea komma till mig för att ge mig en ipren, och det gjorde hon (tack! *;) .. dock så hjälpte den inte. så jag mådde fortfarande dåligt och tillslut så övertalade alla mig att åka hem. så de gjorde jag. gissa om att jag hatar att dem har flyttat busshållsplatsen.. så där går man med världens migrän, de blåser och folk skriker. Men, bussen hann man med iallafall. Under bussresan så kunde jag inte ens ha mina ögon öppna för mitt huvud höll på att sprängas. ja, sen så klev jag av, gick hem till mig, medan jag kallsvettades och stamplade fram och när jag kommer in genom dörren så mår jag jätte illa! :S .. har spytt typ 5 gånger nu fast min mage är helt tom. uschuschusch! .. jag har legat i koma i min säng tills nu typ. har glott på TMNT filmen och så. har mejlat svenskasagan och förklarat för historialäraren varför jag missade provet. magsjuka sucks ... men ulli ringde tidigare idag och frågade om hon skulle köpa en tröja till mig som såg ut som mig. jag var ganska borta då, så minns knappt vad jag sa. men, de gjorde mig glad. nu ska jag vila lite till.. tjing.


all hail shadow, cause' he's the only one ..

Av ren - 23 januari 2008 20:45


jag är äääntligen klar med dendära Dumma sagan! puh! .. de är jobbigt att skriva när man inte har någon inspiration! man bara slaffsar igenom nånting och hoppas på att de blir bra. blä! jaja, 5 sidor blev den iallafall, så jag har ju fått nånting meningsfullt i de iallafall. kanske, jag vet inte! egentligen. man själv kan ju tycka att de är ''mega bra'' eller nått sånt (nu tycker inte jag de, men anyway) medan ens lärare kan tycka att de typ suger. de är ganska dåligt faktiskt. men jag är glad att vi inte har räkan eller Lena längre. Räkan var bara allmänt konstig och det enda Lena kunde säga var : du kunde ju ha tagit lite mer exempel. Det var verkligen såhär: vi säger att vi skulle skriva om en bok .. eller nått .. man skriver minst 100 citat och exempel och sen skriver man kanske 4 meningar om vad boken handlade om. Ändå sa hon alltid, du kunde ju ha tagit mer exempel. de är en aning irriterande. blä på svenska och konstiga svenskalärare. tja, Siv som vi har nu är också konstig. Hon är ganska virrig .. jag förstår mig inte på henne.


just nu: scourge the evil hedgehog

  

jag kan inte hjälpa de, okej!? jag vill också ha en egen Scourge. Han är så elak! I like! X> sonic comics is the shit! jaja, men nog pratat om de, jag vet att många är less på mitt sonic babbel .. men sånn är jag. trallalaaa .. hmm. vad händer imorgon då? skola såklart .. usch! å nej de är torsdag imorron! neeeej! då måste jag konka världens jobbigaste väska. svenskagrejs, engelskaböcker, mattetrams, danskläder .. jag hatar torsdagar. jobbig väska och en allmänt jobbig dag. tar nio bussen från mig och är hemma kanske klockan fem. och sen när man kommer hem så måste man sitta och plugga historia (har historiaprov på fredag) .. de gillar vi inte! och jag kan typ ingenting! de är om revolutionernas tid. fattar ingenting .. fråga: varför blev det en fransk revolution? svar: de va väl .. kul? de är ungefär jag just nu .. okej, kanske inte så intensivt, men nästan. och våran lärare bara babblar å babblar .. och man orkar tillslut inte lyssna, så minst halva klassen sitter å halvsover på hans lektioner. de är ganska hemskt faktiskt. .. just ja! vet ni att dom har flyttat min jävla busshållsplats i stan?! så nu måste jag gå hela vägen till rio och bibblan för att åka buss! orättvist! hela eskilstuna kommer snart se ut som Gropen i Malmberget. dom har ju vägarbeten ööverallt! och jag menar verkligen öööverallt. och det verkar aldrig som om att dom blir klara, med vad dom nu håller på me. (?) .. jag har kommit på en bild som jag ska måla till konstutställningen också. men de berättar jag inte nu ! om de blir som jag vill, så kanske jag lägger upp en bild. hehe. en annan grej också! på gympan så skulle vi vara i badhuset. jag kan inte va med eftersom jag och klor inte är en sådan bra combo. så jag, ida, anna och hedvig h skulle ta en promenad. då sa gunilla: ni kan väl ta en liten promenad iallafall, inte gå direkt ner på stan, okej? vi ba: javisst!  .. vi gick till Mcdonalds och köpte glass. så bra atleter är vi. hehe, men nu tyvärr är de slut skrivet .. tack för din tid! tjing!
 

Av ren - 22 januari 2008 17:35


ojoj, jag skulle ju inte sova när jag kom hem. men jag va så jävla trött. jag kunde inte ro för de. så, nu sitter jag och lyssnar på sonic the hedgehog soundtrack på min mp3. jag har ju bara nästan 150 låtar, med bara sonic-musik. de är nästan tragiskt. men dom är jättebra. de är bara folk som är konstiga. hmhm. ja, när jag väl vaknade typ klockan 4 så lyckades jag spela ut sonic rush. I know I know. jag köpte spelet nyss .. men de är ju roligt. jag antar att jag måste köpa mer komplicerade spel i fortsättningen. jag skulle vilja ha ett pokemonspel (jag vet.. pokemon. ''guu va töntigt. men whatever!) men alla dom nya monstren är ju så Så Fula! jag menar, ofta man vill ha en ful apa med eld i baken och en stor pingvin med en jävla treudd i fejan! ;<  första och andra säsongen är helt okej. men sen i den tredje så spårar de ur. hur många pokemon finns de nu förresten? nån som vet? .. men egentligen. dom kan ju inte göra hur många som helst eftersom man fortfarande måste fånga allihop! roligt att komma där ba: ja! 3100895059584837578 st! jag måste fånga allihop! jag menar. är inte de gaanska omöjligt? dessutom finns ju inte alla pokemon med i alla spel. .. nä! när de gäller pokemon, så håller jag mig till gameboy color. ja.. nu har jag ju nästan skrivit om hela pokemons historia. så.. nått annat som har hänt idag? .. har ju varit i skolan och så. fick tillbaka NK provet (g+) och vi fick veta betyget på redovisningen, vg. men jag tycker att de va helt okej faktiskt. man ska inte klaga. vi i gruppen blev ju rätt nöjda med vår lilla film, så .. vg är ju fan bra! jag behöver inte mvg i naturkunskap. å nu så ska vi börja med astronomi och sånt. jag älskar rymden! roligtroligt. första gången i år man faktiskt ser fram emot ett ämne i skolan! .. ja, nångång ska väl va den första. tisdagtisdag, vi hade engelska också. där ett par stog å snackade i 2 timmar. de va ganska jobbigt. å sen så hade vi matte och sen var dagen slut. matte suger såklart som vanligt. och jag vill ha tillbaka min riktiga miniräknare, för jag förstår mig inte på den jag har nu. man kan ju inte ens räkna negativa tal med den! .. eller de kan man säkert, men jag vet då inte hur man gör. .. ja, som sagt .. jag och matte går ju inte så bra ihop. och nu så måste jag skriva dendära dumma Dumma svenskasagan. den ska va klar till på torsdag. men jag tänkte att jag liksom skriver den direkt på datorm och bara skickar in den sen. jag orkar inte att sitta å skriva för hand och sen på datorn å blablabla. .. jag måste börja skriva i den där Dumma loggboken också. fanfanfan! jag har knappt skrivit nånting i den. och man måste typ den. not good. men nu ska jag avsluta de här. see ya! tjing!

Av ren - 21 januari 2008 18:59


you and your stupid planet!
varför ska allt bara bli skit?

Presentation

Omröstning

är du tjej eller kille?
 tjej
 kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards