ett ultimatum

Alla inlägg under december 2007

Av ren - 31 december 2007 21:37


jaha. här sitter man, helt ensam. eller, katten sitter här också och föräldrarna är hemma. men, vilket roligt slut på året. sarkasmen sprider sig genom luften. jaja, alla har planer, de kan dom inte rå för. men de är bara de - vad ska jag göra hela kvällen? bara sitta här vid datorn .. mm va kul! D; hatahatahata nyårsafton. jaja, nu skulle jag väl ändå inte kunna åka någonstannnnnss ... lite sent påtänkt i så fall.

usch vilket tråkigt lov de har varit. jag har knappt gjort nånting. urtråkigt. och snart börjar skolan! fanfanfan. nä guu va hemskt! jag vill inte tillbaka till skolan! jag är så less att gå dit! jag lider genom lektionerna, jag är inte klar med nånting känns de som och matteläraren anser att jag är dum i huvudet.


.. jaja, nu ska man väl göra nånting. vad de blir vet man aldrig. ska väl vara social med föräldrarna. de kan väl bli .. trevligt. ehm .. asså, inte för att jag har nått emot att liksom umgås med mina föräldrar, men .. de är ju nyårsafton.

anyway. gott nytt år alla där ute!

.... ...... . . . . . . . ... .. . . . . . .. . . . ..

Boys get discovered as winter melts
Flowers competing for the sun
Years go by and I'm here still waiting
Withering where some snowman was

Mirror mirror wheres the crystal palace
But I only can see myself
Skating around the truth who I am
But I know, dad, the ice is getting thing

When you gonna make up your mind
When you gonna love you as much as I do
When you gonna make up your mind
Cause things are gonna change so fast
All the white horses are still in bed
I tell you that I'll always want you near
You say that things change my dear ..


Av ren - 30 december 2007 22:58


ojoj. idag har man verkligen inte gjort nånting. pja, de var väl egentligen inte någon stor nyhet. jaja, men så kan de vara ibland. jag har laddat ner alla soundtracks från förtrollad typ. usch, jag gllade inte prinsen. verkligen en sliskig typ :/ men jag gillade filmen iallafall. Pip var söt ^^ jao, och nu sitter man och tittar på På gränsen på 6:an. en massa 'på' i den meningen. men, jag ska snart sätta mig och se nått annat, möjligtvis.

herre min skapare! de är fan nyårsafton imorron! .. 2008 .. ja, då sägs det att de ska komma en 'jurassic park 4'. ååh! gilla jurassic park! de är bannemej en klassiker! fast, 'the lost world' är inte så bra. (2:an för dom som kanske inte vet och som kanske inte ens är insatta i ämnet) de är typ: blablabla .. DINO! blablbablaa .. DINO! ticktack DINO! .. de är typ hela filmen. ehm, spoiler varning?


har ni där ute i vintermörkret nått nyårslöfte?
jag har de iallafall.
1. komma ihåg dendära dumma vattenflaskan till dansen! (Lena! remember!)
Lena = partner in crime.
2. börja träna.
3. skaffa kontaktlinser.
.. listan kommer säkert byggas på under kvällen.

nä, nu ska jag väl glo på film. just ja, jag har fått veta att jag ska få pappas laptop när han köper en ny :3 yeah. tjing!

Av ren - 29 december 2007 13:53


jag och anna - jolly - ninja ska på bio idag. ska se förtrollad ^^
yeeey! äntligen nått att göra! underbart! nu är ren glaad! (ren är jag för den som inte fatta) .. hmhm. ska åka till anna snart. min buss går typ om 10 minuter eller så. först ska vi liksom på staden. jag ska köpa sonic rush adventure X3 oooh! va skojigt! ihihihi! och nu är man rik också. 2000 spänn! pommes! men jag ska spara 500 kr eftersom jag och micke och kaanske jenny g ska till jokkmokks marknaden i februari. ojoj. micke! kom ihåg att packa tjockisockarna då! annars fryser du ihjäl och då får du säkert inte följa med mig någonstans nå mer!

 nä, nu har jag inget vettigt att skriva mer. skriver mer ikväll! tjing!
 ____

har sett filmen nu ^^ den var bra faktiskt, fast man visste liksom vad som skulle hända. en typisk disneyfilm kan man ju säga iallafall. köpte sonicrush adventure också X3 ooh happy day! de gillar vi tycker jag.
just ja, de bor små aliens hos anna. som flyttar saker och viker upp servetter! damdamdaaa. tjing!






Av ren - 28 december 2007 20:59


jag är så trött. så less på allt och alla (ta de inte personligt, de är bara tillfälligt) .. jag har ingenting att göra och jag stör mig verkligen på minsta lilla. de är jätte jobbigt. vad ska man göra? de är som att jag bara sitter här och väntar på att skolan ska börja. Men jag vill veerkligen inte att skolan ska börja, eftersom, när skolan börjar, så börjar matten och stress stress.
jag suger verkligen i matte och jag rent utav avskyr våran lärare. jag säger till honom heeela tiden att jag inte fattar. sen går han igen de med mig och frågar om jag förstår. varje jävla gång säger jag nej.. men lyssnar han? näää. allvarligt. och de han sa till mig när yullan skulle titta på sitt prov. vi går in i lärarrummet. han skojar lite och säger oj, ja yolanda, de gick ju inte så bra ojoj, hehe. nått sånt. hon fick såklart mvg eftersom hon är så duktig. <3 .. anyway så säger han, just ja .. jag fick ig såklart, ja, han tittar på yullan å säger: ja yolanda, du fick jätte bra poäng (värsta stolta minen) . men amanda här fick ju inte lika bra. .. å sen tittade han verkligen ner på mig som att jag var en jävla byracka som har slagit sönder en blomkruka. .. får lärare verkligen göra så?
asså. förut hatade jag verkligen att gå till mattelektionerna (hatar de nu också såklart) men nu mår jag dåligt av de. verkligen ''roligt'' att ens lärare trycker ner en och tänker att man är allmänt dum i huvet. tack Anders! verkligen! .. inte ..
nä, matte b tycker jag inte att man behöver .. och många säger att jag borde flytta ner till långsamma gruppen. men de är ju inte att de går för snabbt, de är ju att jag bannemej inte förstår. många kanske tycker de är jättelätt, men inte jag. .. fyfan. life sucks and math sucks even more. jaja. kanske jag borde göra ’en Siv’ vid varje mattelektion. (inside joke) ..

en annan sak också.
jag vet inte vad jag ska göra på nyår. anyone? ..
.. . . .. . . . .. ...

Well, I don’t show off, don’t criticize.
I’m just livin’ by my own feelings.
And I won’t give in, won’t compromise.
I just only have a steadfast heart of gold.

I don’t know why, I can’t leave though it might be tough.
But I ain’t out of control, just livin’ by my word.
Don’t ask me why, I don’t need a reason.
I got my way, my own way.

It doesn’t matter now what happens I will never give up the fight.
There is no way I will run away from all of my frights.
Long as the voice inside me says go, I will always keep on running.
There is no way to stop me from going to the very top.

It doesn’t matter who is wrong and who is right ..

Av ren - 27 december 2007 21:59


rashinban no nai fune notta boku no jishin ni tayori takatta
dare ka to kurabete isogu tabi wa dare ni mo meiwaku kakenakatta
kaze ni fukare baransu kuzusu aranami ni nomare umi ni ochiru
kurushii!...kasuka ni mieta taiyou
muga muchuu de oikaketa n da

furishibore jibun no seimei kokyuu awasete mugen no chikara
kare ga boku wo terasu kara mae ni susume n da
hora iki atari battari ja naku kibishiki kidou
hazusazu susume
kare wa sekai juu terashite ima ikiteru

rashinban wo te ni ireta kara jishin wa kakushin ni natte iku
kinou no jibun ni makenai jibun dare ni mo makenai jibun ni naru
yowa sa kowa sa yaki tsukusu honoo okubyou na kimi wa uzai to iu
mabushii sugite me wo sorasu kara fuan fuheifuman wo guchiru n da

furishibore jibun no seimei kokyuu awasete mugen no chikara
boku mo kimi wo terasu kara mae ni susumu n da
hora iki atari battari ja naku
tsumaranakute mo futekusarenai de
kare mo sekai juu terashite tomo ni ikiteru

itsu no jidai mo mirai eigou hitori hitori no tame furisosogu
sore wo kimi ni tsutaenakucha kizuite nai kara tsutaenakucha
gokai henken hibou chuushou chiisai koto da yo warai tobase
rikai! ketsui!...yoru ga akeru yagate kao dashi noboru taiyou

furishibore jibun no seimei kokyuu awasete mugen no chikara
kare ga boku wo terasu kara mae ni susume n da
hora iki atari battari ja naku kibishiki kidou
hazusazu susume
kare wa sekai juu terashite ima ikiteru

furishibore jibun no seimei kokyuu awasete mugen no chikara
boku mo kimi wo terasu kara mae ni susumu n da
hora iki atari battari ja naku
tsumaranakute mo futekusarenai de
kare mo sekai juu terashite tomo ni ikiteru



  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

är du tjej eller kille?
 tjej
 kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards