ett ultimatum

Alla inlägg under mars 2009

Av ren - 31 mars 2009 15:49


she is watching ..

Av ren - 31 mars 2009 14:35

en dag hoppas jag

snälla, förlåt

peta inte ut mig

inte du också

om inte nu, när ?

tell me !

hata mig inte, för jag hatar inte dig

ensam i mängden

crush 40

hur mår du nu förtiden ?

andras förtryck

min vän

endast du är saknad

lita på mig !

ett band

one moment more

nu, eller aldrig ?


. . just one moment more ..

Av ren - 31 mars 2009 14:19


.. som gör människan stor.
jahapp, då var musikalen offeciellt över. var tillbaka i skolan idag och alla lektioner var typ inställda, så varför gick jag dit? jadu, de undrar ju jag också. jag och några andra hjälpte till att bära grejor som ska vara med i vårsalongen i år så .. ja, jag ställer ju ut lite pryls, tänkte att de va bäst att se till så att dom kom oskadda. haha. njao.


så igår packade vi alla saker i lastbil och de kördes till skolan. packa ur packa ur. alla typ försvann när dom sista TYNGSTA, STÖRSTA sakerna skulle bäras ner i den LILLA, SMALA, TRÅNGA källaren. så de slutade med att vi var 3-4 tjejer kvar som fick bära allt dedär typ. och jag fick hela väggfan på foten. aj, I tell you. men jag överlevde iallafall, förutom att jag inte kan gå normalt. fick sitta med fucking ispåse igår, usch.


studentskor fyndade jag igår också, och ett till DS spel (animal crossing) ganska okej spel faktiskt. tralllaaaa. usch, de känns så tomt nu när musikalen är över. de känns som att man ligger asmycke efter och de vet jag att jag till och me gör i vissa ämnen. matten har jag då struntat fullständigt i, jag kommer inte att klara de, så jag ser ingen vits av att gå till lektionerna längre, whatever liksom.


njäe, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva så .. jag skriver inge mer, later peeps!

Av ren - 28 mars 2009 12:32


lala.

har precis duschat och så. jag tänkte att jag kunde sova ut lite idag eftersom vi ska vara på teatern först vid fyra tiden, men nähädå. mina parents och systrar ska ju åka till gbg och hämta ullabellas grejor, så vid sju vaknade jag. jaja, men de är inte så farligt iallafall.


min hals har blivit lite bättre. jobbigt att få ut ord och svälja bara :2 men de gör inte lika ont. that's a good thing!  nästsista föreställningen idag. neeej, jag vill inte att de ska vara så >< vi kan väl ha musikal en vecka till? O3O .. I can atleast dream.


sitter och lyssnar på en massa sonic soundtracks som jag lyckades hitta igår. roligt! sonic is the king, mario sucks! mjeheheh. njaoo, men nu ska jag köra lite dubloon disaster, see ya peeps.

Av ren - 27 mars 2009 18:51


ojoj. de va ett tag sen ja, ehh .. hejhej!
ja, vad ska man säga. jag har ju varit så busy och jag har verkligen inte orkat skriva nånting. musikalen vettu. hade premiär förra fredagen, så underbart roligt. jag tror inte att jag kan gå tillbaka till vanliga skolan efter dehär veckorna. det är så tråkigt att de snart är över :( jag vill verkligen inte att de ska vara de!

min hals är helt förstörd. ont att sjunga, usch. men jag gör de bästa av de iallafall. fick sänka tonarten på en låt å så .. men va ska man göra liksom? har käkat piller och .. ehm .. grädde blandat med alvedon :2 (usch I tell you!) men de funkar faktiskt.


så ihelg är det dem sista föreställningarna. ringo the musical, you know. lucky-lifetime. alla är så himla duktiga, och jag blir så rörd. jag är så stolt över dem alla och jag kommer verkligen att sakna musikalen. på måndag packar vi ihop. men då är de bara att ge allt dom sista föreställningarna. tack and good bye!


foto: bullen/lisa tammi <3

Presentation

Omröstning

är du tjej eller kille?
 tjej
 kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards