ett ultimatum

Alla inlägg under augusti 2008

Av ren - 26 augusti 2008 23:28


var ju tvungen att utmärka att den 26 augusti 1990 föddes ren.  18 år!

Av ren - 21 augusti 2008 22:35


hej världen. nu har man inte skrivit på en månad eller så. men de är ju inte så många banditer som läser min blogg så, whatever. de har iallafall inte hänt så värst mycket. jag och taku har vart i stockholm. vi var på konsert, Kagrra, och dom ägde, å va jättesnygga och allt dedära. vi bodde hos min syster och allt gick ju smidigt å fint. bal på slottet etcetc. :3


skolan har ju också börjat. yahoo. eh. börjar typ halv 9 varje dag och sluter fyra nästan varje dag. men de är väl okej antar jag. bara ett år kvar nu. man är äldst på skolan, och de suger för jag känner mig old. brickorna i matsalen har dom också tagit bort. 'applåder till idioterna' .. men istället har dom ju byggt (eller ska bygga) en liten japansk trädgård, som vi inte kommer hinna se eftersom vi hinner ta studenten .. bombis. hmm, vet inte riktigt hur dom planerat, men aja.


ulli har flyttat till göteborg också. naaw lilla ulli. de känns så tomt utan henne. men jag kommer att få se henne snart eftersom hon kommer ju och hälsar på. liksom. alla bara växer upp, va jobbiga ni är!


.. jag, växeer ju tyvärr också upp. 26 är min födelsedag. jag blir 18 år. jag vill inte bli 18 år. fast ändå vill jag bli 18 år. men, nej. de är fel. jag kommer aldrig att vänja mig. va ska jag göra efter skolan liksom? jag vill ju bli pilot, men jag vill inte ta lumpen, och de är alldeles för dyrt att ta pilotkurs tralala. dessutom måste man har matte c, och hur bra är jag på matte? .. precis.


men nu så ska jag sova. skola imorron, fast slutar rätt så tidigt eftersom inviduella valen inte har börjat än :3 ses.


~ mobius, I know you exist.

Presentation

Omröstning

är du tjej eller kille?
 tjej
 kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards